| komentarze |
 | Autor: bidon - 2008-08-02 20:57:32 | | Bravo-trzeba sie szanowac!!! | |
|  | Autor: Stal9Lipiany - 2008-08-02 21:21:14 | pfff żenada...
mogliby ście przeciwnika szanowac... | |
|  | Autor: Edzie - 2008-08-02 21:22:55 | | Stal9Lipiany Ty kopiesz teraz w Piaście? | |
|  | Autor: Stal9Lipiany - 2008-08-02 21:26:55 | | nie... nie wiem czemu wszyscy myślą, ze ja to on... | |
|  | Autor: senior - 2008-08-02 21:47:32 | | V liga a ludzią się w głowach przewraca- SZACUNEK I PRZEPROSINY DLA HUTNIKA SIE NALEŻĄ , nie wiem czy jeszcze ktoś będzie chciał z wami sparować? | |
|  | Autor: Carles11 - 2008-08-02 22:09:06 | to jakiś żart
pirwsza murawa jest w opłakanym stanie i trzeba o nią zadbac przed ligą. Szkoda tylko Hutnik.
a tak poza tym to se przyszedłem na meczyk, piwoko kupiłem a tu kicha...... Po takim numerze nikt nie będzie nas traktował poważnie | |
|  | Autor: tasia - 2008-08-02 22:14:32 | | Nie pierwszy i nie ostatni zespół gwiazdorów, którzy nie mogą zagrać na bocznym. Bidon - szanować się znaczy co - prezentować podwórkowa ligę na MARACANIE a w innych okolicznościach nie grać w ogóle? | |
|  | Autor: Edzie - 2008-08-02 22:26:39 | | jak to nie jesteś Tomek Bejuk?? :) hehe | |
|  | Autor: bidon - 2008-08-02 23:18:09 | | tasia-ja rozumiem ze tak sie nie robi ze wstyd i ze Hutnik potraktowali jak juniorow ale z drugiej strony trzeba sie postawic w pozycji chlopakow z Kluczevi Graja za darmo albo za cukier trenuja pewnie na kartoflisku kopia sie po glowach pilkami za 5 zl to chociaz Ci smieszni dzialecze dali by im chwile radosci pogrania na normalnej plycie bo tak to sobie lepiej w domu zostac i pograc w Pesa...ja nie pochwalam ich zachowania ale szanuje ze nie chcieli grac...nie powinno sie dopuszczac boisk typu C klasa nawet do sparingow.No nie jest sparing na poworku tylko jakas normalna liga-gdzie Ci chlopacy maja sie uczyc grac-na kartoflisku??I to samo sie dotyczy wszystkich juniorow(meczy juniorow-w naszych ligach) Jak maja sie uczyc grac jak na niektorych boiskach nie da sie pilki przyjac!>?Dlatego jest taki poziom jaki jest bo na tych boiskach to nawet Ronaldinho by nie potrafil przyjac czy zagrac dokladnej pilki!!! | |
|  | Autor: Stal9Lipiany - 2008-08-03 00:10:34 | | nie, od kiedy odkryli jego tożsamosc to sie zamienił ze mną nickiem:D | |
|  | Autor: Edzie - 2008-08-03 00:13:15 | | nr gg w danych konta także:P?? | |
|  | Autor: heniek - 2008-08-03 08:05:04 | | maserano najpierw zaczerpnij prawdziwej informacji a potem pisz! zawodnicy huty odmowili wyjscia na boczna murawe choc czesc zespolu kluczevi tez nie chciala grac. i do wiekszej reszty wypowiadajacych sie nie widzieliscie plyty to nie piszcie bzdur ze to gwiazdorstwo bo nam jak i przeciwnikowi zalezalo na zdrowiu panowie! | |
|  | Autor: mascherano - 2008-08-03 08:26:16 | skoro byłeś i uważasz że się myle to spoko :)
mecz zostałby rozegrany tylko powodem było odmówienie gry przez Kluczevie. Pokazali brak szacunku, dla rywala ... wsumie dla Hutnika to też lepiej że mecz nie odbył, bo nie bardzo im pasowało to boisko, no ale według mnie skoro juniorzy mogą grać i trenować na bocznej płycie, to seniorzy też, mądra decyzja zarządu. Jeśli cały czas będzie się grało na głównej płycie to niedługo dorówna ona temu niechcianemu przez nich placu do gry. Troche poświecenia chłopaki, główna płyta na chwile obecną też nie jest rarytasem, bo nieżyjemy w realiach gdzie jest wymieniana trawa lub coś, tylko na odnowe potrzeba poprostu czasu, a na lidze też się może trafić słabsze boisko i co wtedy ? | |
|  | Autor: Carles11 - 2008-08-03 09:16:27 | bidon
weź lepiej nie pisz takich głupot. Może i "dwujka" to kartoflisko ale jeśli każdy sparing i trening będzie odbywał sie na "jedynce" to z głównym boiskiem stanie się to samo | |
|  | Autor: heniek - 2008-08-03 09:17:08 | | moze masz racje mascherano ale ja slyszalem co innego i to od chlopakow. pozdrawiam | |
|  | Autor: Baros - 2008-08-03 10:31:21 | Bidon --> Chyba się mylisz co do tej wypowiedzi:
"Graja za darmo albo za cukier trenuja pewnie na kartoflisku kopia sie po glowach pilkami za 5 zl to chociaz Ci smieszni dzialecze dali by im chwile radosci pogrania na normalnej plycie bo tak to sobie lepiej w domu zostac i pograc w Pesa..."
Tam jest lepiej niż sobie byś to wyobrażał...dużo lepiej! xDD | |
|  | Autor: tasia - 2008-08-03 10:33:06 | bidon - mimo wszystko uważam to za gwiazdorstwo
heniek - do nas do Maszewa jak Hutnik przyjechał grać PP i okazało się, że na bocznym to też nie chciały grać gwiazdy - ale musieli rozegrać PP więc wyszli... i przegrali ;-) Prawda jest taka, że niewiele klubów stać na utrzymanie dwóch równorzędnych boisk i tak trzeba balansować, żeby wilk był syty i owca cała. Bidon podejrzewam, że nie wiesz ile pracy i pieniędzy trzeba włożyć w 'ładne' boisko, podejrzewam, że jesteś podobna 'gwiazdą' do tych, które nie chciały wyjść na boisko. | |
|  | Autor: bidon - 2008-08-03 10:48:18 | Carles11-przykladem Blekitnych-wysztko graja na glownej i jakos potrafia zadbac zeby nie wygladalo jak kartoflisko wiec troche checi i odpowiedni gospodarz co o to zadba to bedzie ok.Wspomnianie bylo ze to kasy potrzeba wiele zeby bylo jak na Camp Nou...ale to nie musi byc Barcelona Jakos kluby sobie radza i wielce bogaci nie sa a boisko jest utrzymane ligowo.
Baros-moze cos sie polepszyo ale kokosow nie ma na pewno-w tamtym sezonie grali na pewno za darmo teraz co moga dostac na frytki plus premie na cole.
tasia-kazdy ma swoje zdanie.Co do kasy i boiska tak jak wyzej...i ja tu nie mowie ze maja byc 2 boiska ligowe...wystarczy jedno!Gralem na gorszych boiskach niz w Kluczevie nigdy nie odmowilem gry nawet na piachu ale jaki jest w tym sens rozegrania sparingu...lepiej isc do lasu i pobiegac niz kopac sie po czole miec do pilki siebie kolegow boiska pretensje bo cos jest nie tak!!! | |
|  | Autor: PokeSrodmiescie - 2008-08-03 12:32:02 | | Gdyby Kluczevia dostawała takie pieniadze od miasta na infrastrukture jak błękitni to tez by grali wszystkie mecze na głównym... | |
|  | Autor: Pisioriusz - 2008-08-03 16:44:55 | Jaki bunt? Kto napisal ten zenujacy artykuł?
Macie prawo to komentowac ,ale pod warunkiem ze macie o tym pojęcie...
prosze was, powstrzymajcie sie od pisania takich bzdur!!!!!!!!!
zena da! | |
|  | Autor: Carles11 - 2008-08-03 19:27:11 | Błękitni mają kasę i ludzi którzy są obłacani aby dbali o boisko.
Kluczevia ma raptem jedną gospodynię i kilku ludzi którzy za darmoche starają sie aby lige można było zacząć na dobrym boisku........ A poza tym Błękitni (mimo że ich nie lubię) są klubem który reprezentuje Stargard w wyższych klasach a my zawsze będziemy ich "biednymi krewnymi" | |
|  | Autor: senior - 2008-08-03 23:55:37 | | i masaz rację Stargard jest srtargardem a kluczewo tylko dzielnicą,jeśli was nie stać na więcej to trudno nie pchajcie się wyżej,chyba już przeżyliście IV ligę i być może do dzisiajspłacacie długi,dlatego jest tak ciężko | |
|  | Autor: Carles11 - 2008-08-04 00:25:58 | | ale dyskusja zeszła na inny temat a fakt jest taki że meczyk się nie odbył bo niektórzy ludzie w klubie są jacyś dziwni.... co szkodziło zagrać sparing na dwójce? weszli by na jedynke, zniszczyli murawe a na lige domagali by sie jakiś cudów. Prawda jest taka że cały tydzień było bardzo sucho i gorąco. Boisko wymagało nawodnienia a nie sparingu. | |
|  | Autor: suczysyny - 2008-08-04 01:24:45 | PACANY DO PACANOWA jedzcie sobie lepiej jak nie wiecie co sie dzieje tak naprawde to sie nie odzywajcie i do
PACANOWA!!! nie zapomnijcie wziac KOZIOLKA MATOLKA!!! | |
|  | Autor: heniek - 2008-08-04 09:44:08 | | carles w jakim klubie sa dziwni ludzie?! czy nie kapujesz baranie ze to zawodnicy ze szczecina odmowili gry na dwojce!!! brawo suczysyny i carles i mascherano do pacanowa!!! najpierw sie czerpie prawdziwe info a potem sie pisze a nie ze cos tam uslyszalem;)))) szkoda mi was!!! | |
|  | Autor: daros92 - 2008-08-04 10:58:27 | | To co tam się dzieje jest śmieszne , pisaliście o tych pieniądzach dla KPB ze więcej dostają i pewnie tak jest ale popatrzcie z innej strony ze strony historii obu klubów i który więcej osiągnął i który może więcej jeszcze coś osiągnąć , zresztą Spojnia - Błękitni - LKS Pomorze , ktoś mi może powiedzieć czemu nie ma tam ZKSu ?? | |
|  | Autor: Carles11 - 2008-08-04 22:47:22 | suczysyny widzę że oglądasz wieczorynkę.
Autor: heniek - 2008-08-04 09:44:08
carles w jakim klubie sa dziwni ludzie?! czy nie kapujesz baranie ze to zawodnicy ze szczecina odmowili gry na dwojce!!! brawo suczysyny i carles i mascherano do pacanowa!!! najpierw sie czerpie prawdziwe info a potem sie pisze a nie ze cos tam uslyszalem;)))) szkoda mi was!!!
jak bys chciał wiedziec to o członka zarządu i jeszcze dwóch ludzi związanych z klubem dowiedziałem się że kilka kluczewskich "gwiazdek" odwówiło gry na drugiej płycie i wywierali presje na pozostałych.......
daros92
Kluczevia od zawsze była klubem prowincjonalnym. bardzo długo grali w niej tylko i wyłącznie wychowankowie (mieszkańcy kluczewa i okolic). kiedys grało się dla przyjemności a nie dla wyniku czy boiska.
Pamiętaj że to nie historia decyduje. Liczy sie pasja
Tylko Kluczevia
| |
| |
|  | Autor: daros92 - 2008-08-05 14:19:12 | | dobra spoko ogólnie masz racje , tylko z tą kasą to jest tak jak z pogonią i np. stalą i arkonią , mnie tylko o to chodzi | |
|  | Autor: heniek - 2008-08-05 17:20:35 | | carles zal ci dupe sciska ze ty nie jestes gwiazdeczka?! moze i ci takie boisko nie przeszkadza w grze bo ty w ciagu 90 minut dwa razy dotykasz pilke!!! a wiesz kiedy? kiedy bramkarz ustawia ci ja na piatce!!!!;))) i tyle jak nie chcesz to mozesz sie nie szanowac i grac na kartofliskach i pracowac na kasie w tesco jak jestes frajer;) dziekuje zamykam temat!!! | |
|  | Autor: Carles11 - 2008-08-05 19:04:36 | Może i te piątki sobie kopałem i poprawię ciebie bo w meczu piłkę dotykałem ze cztery raz i uwież mi boisko mi nie przeszkadzało. Prwaie całe dwa lata gry w juniorach Kluczevii spędziłem na dwójce i nie narzekałem bo jak to mówią "złej baletnicy przeszkadza rąbek u spódnicy". piszecie o szanowaniu siebie to ja mam pomysł : reszte sparingów grajcie na wyjazdach. Proponuje Unię Stargard(może na gminnym) i Stal Szczecin(zagrajcie tak jak juniorzy na żużlówce)
A poza tym to w tesco to ty spędzasz każdą wolną chwilę na poszukiwaniu promocji...... | |
|  | Autor: PokeSrodmiescie - 2008-08-05 19:32:02 | Hehe a myslałem ze mnie nie lubią na ligowcu ;D A co do tego boiska to tez nie przesadzajcie jak chce sie pokopac to sie nawet przed domem gra ;]
tekst dodany: 2008-08-05 19:32:31 Respekt wam przez to nie ucieknie ;] | |
|  | Autor: heniek - 2008-08-06 00:20:00 | | no wlasnie carles my przez 4 lata gralismy na tym boisku wiec teraz cos nam sie nalezy!!! ty tez zapewne i nie mow ze nie chcialbys grac na lepszych murawach bo pomysle ze jestes nienormalny. dobra konczmy juz to jesli cie urazilem to sory! | |
|  | Autor: bidon - 2008-08-06 00:37:59 | "złej baletnicy przeszkadza rąbek u spódnicy".
Jak to mowia buty nie graja ale lepiej kopac w butach ze skorki Adidasa za 70zl niz w butach z dermy Heki za 70zl, podobnie z boiskiem lepiej na Camp Nou niz na bocznym Kluczevianki...porow nan i przykladow jest masa wiec nie ma co sie dziewic jak jest mozliwosc to chlopaki woleli by pograc na glownej niz jak to sie pojawilo wyzej pokopac przed domem (czyt.na bocznym)
tekst dodany: 2008-08-06 00:38:34 Adidasa za 700zl dodam b o zero wcielo :P | |
|  | Autor: tasia - 2008-08-06 12:24:11 | "jak jest możliwość to chłopaki woleli by"
ale skoro nie ma możliwości to chyba nie ma tematu | |
|  | Autor: bidon - 2008-08-07 11:01:19 | | ...mozliwosc byla chyba plyta glowna istnieje?! No chyba ze sobie glowna wymyslili i maja tylko boczna :) | |
|  | Autor: hattrick - 2008-08-07 16:36:17 | | gwiazdy... | |
|  | Autor: wiw - 2008-08-08 18:10:33 | | Chłopaki z Bunte robia nie daleko obwodnice , pogadajcie z nimi to zrobia z tym obiektem porządek. Chociaż działek będzie więcej. | |
|  | Autor: UltrasMelanzCru - 2008-08-09 14:54:46 | | Albo cmentarz dla Błękitnych ;D | |
| dodaj komentarz |
zaloguj sie lub załóż konto aby dodać swój wpis |
Redakcja ligowiec.net nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie redakcja zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci. |