ligowiec.net strona główna
SportGryf

piłka nożna / Juniorzy

pszczolek - 18.07.2008 20:21

Zmiany w rozgrywkach juniorskich

Wydział Gier Zachodniopomorskiego Związku Piłki Nożnej informuje, iż w sezonie rozgrywkowym 2008/2009 w V lidze oraz w obu grupach klasy okręgowej obowiązuje nakaz posiadania dwóch drużyn młodzieżowych, z których jedna musi być drużyną juniorów. Drużyna ta będzie grała w rozgrywkach II Klasy juniorów prowadzonych osobno od drużyny seniorów danego klubu. W sezonie 2008/2009 w drużynie juniorów mogą grać roczniki 1990, 1991, 1992, 1993 oraz za zgodą lekarza sportowego, rodziców i Wydziału Szkolenia ZZPN roczniki 1994 oraz 1995.

Ponadto informuje się, iż w Klasie „A” istnieje obowiązek posiadania jednej drużyny młodzieżowej (juniorów lub trampkarzy). WG ZZPN sugeruje jednak by była to drużyna juniorów, która będzie grała mecze, jako przedmecz seniorów. W rozgrywkach juniorów przy A klasie podobnie jak w wyższych ligach może grać 6 roczników 1990, 1991, 1992, 1993 oraz za zgodą lekarza sportowego, rodziców i Wydziału Szkolenia ZZPN roczniki 1994 oraz 1995.

W sezonie 2008/2009 w Klasie „B” nie ma obowiązku posiadania drużyn młodzieżowych.
źródło: zzpn
komentarze
Autor: kalosz4 - 2008-07-18 20:26:03     
gratulujemy!!!!! fajnie będzie jak chłopak z rocznika 90 zaatakuje w walce o piłce dzieciaka z rocznika 95. bardzo mądra decyzja!!!! juz w poprzednim sezonie nie mogli grać w juniorach z rocznika 93 to teraz będą mogli z rocznika 95.

tekst dodany: 2008-07-18 20:26:53
czy naprawdę dużym problemem jest myślenie w ZZPN?

Autor: ViTALiTY - 2008-07-18 20:42:13     
wkoncu wzieli pod uwage juniorów także z niższych klas rozgrywkowych, teraz pozostaje czekac na podział grup i terminarze ;)


Autor: dabrovia - 2008-07-18 20:43:09     
kalosz4 a wiesz ze niekiedy ktos z rocznika 93 jest lepszy niz z 90 jak jest chlopak lepszy niech gra w juniorach tak jak u nas bylo rok temu

Autor: JuziuStal - 2008-07-18 20:47:11     
Co za bezsens...

Autor: ViTALiTY - 2008-07-18 20:50:30     
kaloszowi chodzi raczej o różnice 90-95 .. ale szczerze wątpie by któryś z trenerów w druzynie juniorów wystawił rocznik 95 .
ZZPN po prostu zatwierdziła, ze jest takie prawo, a czy zostanie mądrze wykorzystane zależy już od trenerów.

Autor: pawcioLKSnowo - 2008-07-18 20:50:46     
dabrovia ma racje.. czasami chlopak kilka lat mlodszy przewyzsza posturą starszego zawodnika i nie ma problemu.. a poza tym na gre rocznika 95 musi zezwolic lekarz oraz rodzic.. jest jeszcze kwestia tego że np. jesli zawodnik ktory rocznikowo jest jeszcze trampkarzem a gra o wiele lepiej od swoich rówiesników to chyba lepiej jak przejdzie szybciej do juniorów i tam będzie sie powoli ogrywał.. ja nie widzę tutaj żadnego problemu.

Autor: Funioo2 - 2008-07-18 21:05:57     
Autor: kalosz4 - 2008-07-18 20:26:03 zglos do moderacji
gratuluje my!!!!! fajnie będzie jak chłopak z rocznika 90 zaatakuje w walce o piłce dzieciaka z rocznika 95. bardzo mądra decyzja!!!! juz w poprzednim sezonie nie mogli grać w juniorach z rocznika 93 to teraz będą mogli z rocznika 95.

Ty sie nie zdziw jak ten z 95 zamiesza tym z 90 bosam gralewm w B klasie w wieku 11 lat i wiem jak to jest xD:] wiec wiesz ty sie nie martw o tych z 95 oni sobie daja rade:)

Autor: heniek - 2008-07-18 21:29:08     
tak dalej pchajmy tych mlodych do gry z wiekszymi!!!!!!!! robmy wyniki na arenach miedzynarodowych w pilce juniorskiej a potem niech nas bija chorwaci i austriacy!!!!!!! takie jest wasze myslenie i 90% polakow pacany jestescie!!!!!!!!!!! !!!!!

Autor: Lismen7 - 2008-07-18 21:33:00     
To jest tak samo jak 16 latkowie graja w Seniorach i Daja Sobie Rade :)) Sam Sie Przekonalem :)) a tak trzba sie ogrywac z jak najsylniejsza grupa zeby byc lepszym :) Bo co to daj ze on strzela po 3 bramki w tramkarzach niech to pokaze w Juniorach :) popieram jak najbardziej ZZPN :)

Autor: MN - 2008-07-18 21:34:09     
ktoś wie wogóle jak te ligi będą wyglądały ?!

Autor: ViTALiTY - 2008-07-18 21:41:10     
pewnie juniorów V ligi i okręgówek podzielą na grupy jakieś, szczecinska, stargardzka, itp .. albo nie wiem .. w każdym razie pomysł popieram, wkoncu juniorzy powalczą o swoje, a nie bedą tylko formalnością przed meczami seniorów.

Autor: Juninho - 2008-07-18 21:56:14     
dla mnie to wielkie dno... wiele drużyn ma ledwo co jedną ekipe juniorską a skąd zbiorą drugą ??

Autor: kalosz4 - 2008-07-18 21:56:23     
nie chodzi mi o technikę poszczególnych zawodników, tylko o fizyczne różnice pomiędzy 90 a 95 rocznikiem. zapraszam na boiska w regionie a bedziecie wiedzieli o czym piszę. zobaczylibyście jak komicznie wygladały niektóre mecze z udziałem rocznika 93 którego juz sędziowie na podstawie regulaminu nie dopuszczali w poprzednim sezonie do zawodów, a teraz decyzją WG ZZPN dopuszczamy 95 rocznik. mam tylko nadzieję że rodzice dzieciaków nie będa na siłę pchali do grania przeciwko 5 lat starszym chłopakom. jest różnica 18 lat a 13 lat?

Autor: Spartunia166 - 2008-07-18 22:11:02     
prawdopodobnie mają byc utworzone 4 grupy z okręgu ale to dopiero we wtorek sie dowiemy jak to bedzie wygladało

Autor: sleszczys5 - 2008-07-18 22:11:09     
ja jakos gralem 3 lata temu i nie narzekam

Autor: Chelsea - 2008-07-18 22:41:33     
Hmm.... ciekawie się szykuje, zobaczymy jak to będzie w praktyce wyglądało;]

Autor: milosz - 2008-07-18 22:45:31     
ja jestem z rocznika 94 i grałe już jedną runde i nie nażekam ale cięko jest

Autor: oskarek05 - 2008-07-18 23:11:42     
to jest dobry pomysł z dopuszczeniem r.94 do rozgrywek juniorów ale czy ktoś wziął pod uwagę względy finansowe i możliwości klubów za małych miast i miasteczek rozdzielając wyjazdy juniorów i seniorów.kombinują jak mogą aby wyciągnąć kasę od klubów ciekawe kto wytrzyma takie obciążenie finansowe?a później będą degradacje za walkowery ha.ha

Autor: JuziuStal - 2008-07-18 23:16:29     
Dokladnie...Tak samo bedzie z iloscia ludzi...

Autor: orkanteam - 2008-07-18 23:21:32     
Czyli jak to będzie? W okręgówce juniorzy będą miały inne drużyny niż seniorzy do rywalizacji? Całkiem nowe drużyny. Dobrze było jak juniorzy grali z tą samą drużyną niż seniorzy:) A takto kombinują. Wogóle będzie jakiś terminarz tego?

Autor: pawcioLKSnowo - 2008-07-18 23:22:55     
To jest moim zdaniem bez sensu.. Dobrze jest tak jak było prawie zawsze że tradycyjnie juniorzy grali mecz przed seniorami.. Niektórzy sądzą że w ten sposób juniorzy byli nie doceniani ale prawda jest taka że jeśli ktoś chciał to interesował sie rozgrywkami młodych zawodników.. Ja gram w juniorach Pomorzanina Nowogard i na naszych meczach czasami było więcej kibiców niz na niektorych spotkaniach seniorskich np. w A-klasie czy nawet okręgówce. Pozdrawiam.

Autor: JuziuStal - 2008-07-18 23:35:58     
Nom...Zawsze bylo dobrze to mieszaja...Ale mozna domyslac sie dlaczego ;)

Autor: pawcioLKSnowo - 2008-07-18 23:39:17     
Dlaczego?? Masz jakieś sugestje?? Szkoda Juziu że nie będziemy mieli okazji do rewanzu za ostatni mecz w Nowogardzie:P Pozdro:D

Autor: Marchena10 - 2008-07-19 00:03:46     
Lismen7- co Ty w ogole napisales? ;] ze to jest tak samo jak 16-latkowie graja w seniorach! nie porownoj 16-letniego chlopaka do np. 25-latka bo warunki fizyczne juz mają podobne...a taki 13-latek, co ma 130 cm wzrostu i 30 kg, a koles ktory ma kolo 180 cm i 70 kg? jest roznica ? co z tego ze on ma technike ? jak bedzie sie bał grając z chlopakami 5 lat starszymi...i wcale bym sie im nie dziwil...

Autor: Norses - 2008-07-19 00:07:36     
Przecież nie musi on grac w Juniorach może kontynuowac gre w Trampkarzach.
Najle piej to by było gdyby ktoś wyjaśnił jak to bedzie z tymi juniorami ?

Autor: ViTALiTY - 2008-07-19 00:13:48     
I oczywiscie zaczyna sie typowe polskie marudzenie w tej zasranej dobie marazmu i wszędobylskiego negatywnego patrzenia na świat ;] .. Pomysł dopiero co wchodzi w zycie, nie wiadomo jak to będzie, ale oczywiscie zawsze znajdą się tacy co przekreślają wszystko na starcie. Jak dla mnie ciekawy pomysł, nowe rozwiązanie, poczekamy na efekty . A jak ktoś chce życ w zacofaniu i sposobie przyjmowania wszelkich nowosci w iście chłopski sposób to niech sobie żyje w swoim średniowieczu.

Autor: elnino7 - 2008-07-19 00:14:50     
mecze juniorow beda rozgrywane w innym terminie niz seniorow poniewaz jest malo chetnych juniorow zeby jechac np 50km autobusem zagrac mecz i czekac dwie a nawet wiecej godziny zeby zaczac podroz powrotna do domu ... na mecze wyjazdowe np w okregowce jezdzi niewielu juniorow , bo poprostu nie chca tracic calego dnia zeby zagrac mecz ... i wcale im sie nie dziwie ... a tak? jada na mecz zagraja meczyk i do domu ... a jesli chodzi o te roczniki 94-95 to nie ma co sie klocic ... trzeba wziasc przyklad z innych lepszych zachodnich lig np holenderskiej czy niemieckiej i grac na takich samych zasadach bo to jest poprostu juz sprawdzone i tyle ...

tekst dodany: 2008-07-19 00:23:10
VITALITY: popieram Cie jak najbardziej... nie ma co narzekac ... jak tacy madrzy wszyscy to sami zrobcie zeby bylo lepiej

Autor: orkanteam - 2008-07-19 00:28:32     
Zobaczymy. Może będzie lepiej...może.

Autor: mascherano - 2008-07-19 09:43:26     
Nie jeden klub chociażby w Vlidze nie miał pełnej 11tki na mecz juniorów, nikt nie pomyślał o tym, że zebrać dwie 11tki będzie niezwykle ciężko, tym bardziej w mniejszych klubach. Nie wiem co to za rewolucja, to bedzie strasznie duza liczba vo. powinno być tak jak jest bez żadnych zmian, co do juniorów wiem jak jest, czekac na seniorów to męczarnia - poprostu cały dzień w plecy. A co to zmieni ? chyba każdy klub nie bedzie wyjeżdżał 3 razy w tygodniu na wyjazd (duze straty finansowe) wiec zapewne, i tak obie drużyny juniorów bedą grały w jeden dzień, wiec żadna nowość poprostu zamiast seniorów bedziemy czekać na naszą drugą drużyne. Jedynie luksus dla seniorów, którzy będą jezdzili na mecze sami i o wiele pozniej. Rocznik 94,95 w drugiej drużynie juniorów owszem, ale nie w pierwszej :)

Autor: ViTALiTY - 2008-07-19 10:05:28     
chyba źle zrozumiałes to co jest wyżej napisane, nie trzeba miec dwóch druzyn juniorskich na sezon 08/09 .. ale trzeba miec dwie druzyny młodziezowe z których przynajmniej jedna to juniorzy, czyli np. trampkarze i juniorzy - czyli chyba tak było zawsze.
W tym newsie chodzi głównie o to, ze druzyna juniorów odłącza się od seniorów i będzie grała w własnej lidze.

Autor: Stal9Lipiany - 2008-07-19 10:19:28     
własnie bardzo dobry pomysł... juniorem ne ejstes całe zycie... i prawidlowo ze beda grac w okregu...

Autor: kruczek5 - 2008-07-19 11:11:43     
a jak trenerem juniorkow jest grajacy senior??

Autor: heniek - 2008-07-19 11:16:55     
do elnino7 "trzeba wziasc przyklad z innych lepszych zachodnich lig np holenderskiej czy niemieckiej i grac na takich samych zasadach bo to jest poprostu juz sprawdzone i tyle" widac ze gowno wiesz o pilce zachodniej tam jest wlasnie przeciwnie ze maja grupy wiekowe rok po roku a nie jak u nas 5 rocznikow a jak chlopak jest mlody i dobry i wchodzi do wyzszej druzyny to przechodzi specjalistyczne badania i to nie takie jak u nas;)) zdrowy jestes zdrowy i pieczatka;))) a po 2 to sa wieksze koszta bo i autokary i sedziowie dochodza wiec widzac sytuacje klubow w naszym regionie na pewno nie wyjdzie im to na dobre!!! i po 3 smiesza mnie wypowiedzi typu juniorzy nie chca jezdzic bo to strata caly dzien w plecy:))) jak ktos chce grac i sie rozwijac i uczyc dalej rzemiosla pilkarskiego to taki moze nawet 2 dni poswiecic na wyjazd a z takich placzkow czyli pseudo gwiazdeczek nigdy nic nie bedzie;))) pozdro

tekst dodany: 2008-07-19 11:19:57
kruczek5 odp prosta albo oslabia druzyne seniorow albo pozostawia na pastwe losu tych chlopaczkow ktorzy mu zaufali;))))))))))

Autor: kruczek5 - 2008-07-19 11:25:08     
Hehe tego to sie domyslalem :P Madrze napisales Heniek powyzszy tekst! Sporo prawdy w tym jest... Zobaczymy jak bedzie juz wkrotce:D

Autor: MN - 2008-07-19 13:40:15     
to obie drużyny będą miały swoje rozgrywki ?

Autor: elnino7 - 2008-07-19 15:02:03     
Heniek: zle mnie zrozumiales... czy ja powiedzialem ze ta zmiana ktora jest wlasnie wprowadzana jest bardzo dobra i jest taka jak w zachodnich ligach??NIE!!! tak sie sklada ze akurat sie troche orientuje jak jest na zachodzie... ale w polsce nie bedzie tak jak np w holandii dopoki nie zainwestujemy tyle pieniedzy w futbol co federacje zachodnie... dlatego ten pomysl ktory jest wlasnie wprowdzany wedlug mnie jest lepszy ale nie najlepszy... Kruczek5: ten problem podobno nie istnieje bo mecze juniorow nie beda w te same dni co seniorow...

Autor: boss - 2008-07-19 17:22:51     
a w zzpn powiedzieli mi że nie ma szans na zgoszenie rocznika 94 do juniorów.

Autor: heniek - 2008-07-19 19:03:26     
sory elnino7 za zla interpretacje;)

Autor: Zvibone - 2008-07-20 09:54:55     
ładnie

Autor: kotletHKS - 2008-07-20 23:46:35     
hmm... a w jakiej lidze grają juniorzy Hutnika Szczecin? Ma ktoś może takie informacje?

Autor: scot81 - 2008-07-21 00:25:55     
Czy w tym Zwiazku naprawdę nikt nie myśli normalnie?!!! Przeciez to podwojone opłaty sędziowskie,dodatkow e koszty transportu,przygotow anie boisk i jak wczesniej wspomniano niedobór kadrowy zarówno wśród zawodników jak i opiekunów drużyn. To jakaś paranoja!!!

Autor: Chelsea - 2008-07-21 14:21:39     
Prezesom na pewno to się nie spodobało, a i gminy przecież budżety dla klubów robią na rok, nie na sezon, więc powstaną nieoczekiwane koszty... A ciekawe też, czy doczekamy się jakiegoś terminarza, czy dzień przed meczem ludzie z zzpn będą dzwonić gdzie kto ma jechać? :D

Autor: Masiu1 - 2008-07-22 00:34:57     
do kotletHkS NIE jestem pewny ale czwarto ligowe druzyny juniorow graja w lidze wojewodzkiej

Autor: 39 - 2008-07-22 09:55:55     
A jezeli trenerem juniorow jest zawodnik wystepujacy w seniorach to co wtedy? ktos o tym pomyslal?

Autor: JuziuStal - 2008-07-22 10:18:21     
Dokladnie My tak mamy...A w ogole pewnei jeden termin ebdzie pasowal jednej druzyn,a inny termin drugiej druzynie...

Autor: swirus2104 - 2008-07-22 10:56:44     
a właściwie kiedy terminarza mozemy sie spodziewać???

tekst dodany: 2008-07-22 10:56:57
aaa i podziału na grupy...

Autor: Spartunia166 - 2008-07-22 11:23:18     
Z tego co wiem to wszystko ma się dzisiaj wyjasnić

Autor: pawcioLKSnowo - 2008-07-22 12:26:08     
No to czekamy na roztzrzygnięcie tego wszystkiego.. Zobaczymy co nasz zwiazek tym razem wymyśli...

Autor: stosio8 - 2008-07-22 12:41:25     
brawo panowie za decycje żal...:///

Autor: dabrovia - 2008-07-22 12:45:52     
i jaka jest decyzja??? spartunia166 juz wiesz???

Autor: Spartunia166 - 2008-07-22 13:04:44     
nie jeszcze nie wiem i pewnie nie ode mnie sie dowiesz jaka decyzja ja też czekam kiedy coś napiszą na Ligowcu wiadomo mi tylko było ze mają podjąc decyzje we wtorek ale jak bedzie zobaczymy

Autor: dabrovia - 2008-07-22 13:14:01     
to juniorzy beda mieli osobna lige tak??? beda mogli awansowac i spadac????

Autor: Spartunia166 - 2008-07-22 13:19:50     
szczerze to ja sie juz sam zamieszałem jak na któryms treningu wspomniałem trenerowi o tym co pisali na ligowu to mi powiedział ze tak nie bedzie ze mają podjac decyzje we wtorek i tyle ( pewnie bedzie tak ze poysyłają pisma do zainteresowanych klubów)

tekst dodany: 2008-07-22 13:21:26
ale jezeli miała by powstac wspomniana w news'ie II klasa juniorów to moze druzyny z pierwszych miejsc beda awansowac do I klasy juniorów

Autor: orkanteam - 2008-07-22 13:50:00     
Tak będą awansować do I ligi juniorów a później jak coś to do WLJ:) Spadać raczej nie będzie można, chyba że jeszcze coś utworzy nasz ukochany ZZPN. Terminarz miał być a tu nic. Połowa klubów na to się nie zgodzi i pozostanie tak jak było dotychczas. Nikt chyba ze związku dobrze nie myślał jak to opracowywał. Fajnie by było, ale niektóre kluby mają kasę a niektóre nie, więc jest problem. Może któryś z Adminów będzie coś wiedział o tym?:)

Autor: kotletHKS - 2008-07-22 18:51:28     
Zamieszanie jest ładne, ale czekamy na dalsze informacje. Wszystkim dogodzić na pewno nie da rady, niestety... Chodź liczę ze związek rozwiąże te problemy z jakimś pomysłem ;)

Autor: kondzio2 - 2008-07-22 20:36:46     
wszystko zostaje tak jak było, juniorzy jeżdżą z seniorami

tekst dodany: 2008-07-22 20:37:34
oficjalna informacja

Autor: Spartunia166 - 2008-07-22 21:01:15     
a skąd masz takie informacje

Autor: kondzio2 - 2008-07-22 21:08:20     
oficjalna informacja od pani viceprezes Orła, która jest w zarządzie ZZPN-u

Autor: orkanteam - 2008-07-22 22:26:56     
Czyli wszystko powraca do porządku tak jak było? Wiadomo, że ten interes by nie wypali. Byłoby fajnie a tu koniec... Może jednak coś się zmieni...może.

Autor: dabrovia - 2008-07-23 10:03:09     
czyli jak zostaje po staremu????

tekst dodany: 2008-07-23 11:27:14
kondzio2 skad wiesz ze to pewne skoro portal o tym nie wie jakby cos wiedzieli napewno by cos zamiescili a tak cisza czyli jeszcze nic niewiadomo

Autor: Yossi - 2008-07-23 12:16:08     
Właśnie dotarłem do następującego dokumentu:

Wydzia ł Gier Zachodniopomorskiego Związku Piłki Nożnej informuje, że Zarząd ZZPN na posiedzeniu w dniu wczorajszym podjął decyzję iż w sezonie 2008/2009 rozgrywki drużyn młodzieżowych będą prowadzone według dotychczasowych zasad.
Decyzja ta została podyktowana faktem, iż zgodnie z postulatami delegatów Walnego Zebrania Sprawozdawczo – Wyborczego które odbyło się 28 czerwca 2008 roku Zarząd został zobowiązany do przeprowadzenia analizy możliwości oddzielenia rozgrywek juniorskich od meczy seniorów. W toku przeprowadzonych prac uznano że nie ma w tej chwili możliwości przeprowadzenia gruntownej przebudowy rozgrywek młodzieżowych i że taka reorganizacja musi zostać skonsultowana z klubami biorącymi udział w rozgrywkach prowadzonych przez ZZPN. Ponadto Zarząd uznał, iż dokonanie zmian które wiązały by się z większymi obciążeniami finansowymi w trakcie trwania roku gdy klubu planowały swoje budżety na jego początku według starych zasad mogło by negatywnie wpłynąć na sytuacje finansową członków ZZPN.
Zarząd ZZPN upoważnił jednocześnie Wydział Szkolenia ZZPN do przygotowania projektu reorganizacji rozgrywek młodzieżowych do dnia 15 października 2008 roku tak by uczestnicy tych rozgrywek mieli czas na wyrażenie swojej opinii, zgłoszenie uwag i przygotowanie swoich budżetów do proponowanych zmian.
WG ZZPN przypomina że w związku z powyższą decyzją w sezonie 2008/2009 kluby posiadające drużyny seniorów w V Lidze oraz w obu grupach Klasy Okręgowej mają obowiązek posiadania dwóch drużyn młodzieżowych z których jedna musi być drużyną juniorów grającą przedmecze seniorów jako II Klasa Juniorów.
Kluby klasy „A” mają obowiązek posiadania jednej drużyny młodzieżowej. W tej klasie rozgrywkowej awansować do kasy okręgowej mogą drużyny seniorów tylko tych klubów które posiadają drużynę juniorów. Natomiast Kluby klasy „B” zwolnione są z obowiązku posiadania drużyn młodzieżowych.
We wszystkich grupach juniorów oprócz Wojewódzkiej Ligi Juniorów mogą grać gracze w rocznikach 1990, 1991, 1992, 1993 oraz za zgodą lekarza sportowego, rodziców i Wydziału Szkolenia 1994, 1995 (taka zgoda musi być potwierdzona na specjalnym druku dostępnym w Biurze ZZPN).

Autor: Spartunia166 - 2008-07-23 15:34:38     
tak też czytałem to na stronie zzpn'u więc nic sie nie zmienia dalej gramy przy seniorach

Autor: kondzio2 - 2008-07-23 16:17:00     
do dabrovia:
przecież napisałem Ci skąd mam tą informację!! czy to Ligowiec ustala zasady regulaminowe czy też może Związek? ZZPN ustalił- to napisałem co postanowił
więcej czytania ze zrozumieniem, pozdrawiam
dodaj komentarz

zaloguj sie lub załóż konto aby dodać swój wpis

Redakcja ligowiec.net nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie redakcja zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 
MN Sport Typer Najlepsza fotorelacja nasi w Pekinie
najnowsze fotorelacje
 
Sparta Gryfice - Sarmata Dobra 1 - 4
Światowid Łobez - Ina Ińsko 1 - 3
Piast Choszczno - Victoria Przecław 8 - 2
Osadnik Myślibórz - Odra Chojna 1 - 1
Fala Międzyzdroje - Jantar Dziwnów 2 - 0
GKS Mierzyn - Mieszko Mieszkowice 1 - 1
Lech Czaplinek - Victoria Sianów 3 - 0
Kotwica Kołobrzeg - Darzbór Szczecinek 4 - 0
Gryf Szczecin - Stilon Gorzów 1 - 2
Sekwoja Brwice - Piast Piaseczno 1 - 2
Polska - Turcja
Pogoń Szczecin - Jarota Jarocin 1 - 0
GKP Gorzów Wielkopolski - Stal Stalowa Wola 3 - 0
Polonia Płoty - Sparta Gryfice 3 - 1
Jeziorak Szczecin-Załom - Czarni Lubanowo 11 - 0
Woda-Piast II Rzecko - Stal Lipiany 7 - 0
Arkonia Szczecin - Kluczevia Stargard 0 - 1
MN Sport Typer - pierwsze wyniki
Sezon już prawie w pełni, piłkarze sprawdzili przygotowanie murawy na większości boisk regionu. Również nasi Typerzy mieli okazję sprawdzić się w zaciętej rywalizacji na wiedzę i szczęście. Co prawda część próbowała troszkę nagiąc reguły fair-play do własnych potrzeb, jednak dzięki Waszej czujności i szybkiemu zgłoszeniu błędów w porę naprawiliśmy co trzeba. Po kilku godzinach pracy, korzystając ze specjalnego algorytmu (do wglądu w regulaminie) i pierwszym kompleksowym podliczeniu punktów prowadzi bartkie3, nieznacznie wyprzedzając baniol38, saq25 i STEN. I to jak na razie zespół wybrany przez niego może liczyć na zupełnie nowy 'nieśmigany' komplet strojów.

Pełną tabelę MN Sport Typera znajdziecie tutaj

Wszelkie pytania zadawajcie w komentarzach - w miarę czasu i możliwości będziemy udzielać wyczerpujących odpowiedzi.
  komentarze (8)  

Pierwsze wyniki konkursu
autor: internetPierwsze koty za płoty... konkurs na najlepszą fotorelację ruszył już pełną parą i czas na pierwsze podsumowania. Aktualne wyniki konkursu znajdziecie TUTAJ.

Przypominamy - zasady są proste. W konkursie biorą udział wszystkie fotorelacje dodane przez użytkowników po 1 sierpnia 2008 r. i zawierają co najmniej 15 zdjęć. A nagroda..

Nagrody ufundowała firma ScandicBookmakers. Trzech najlepszych fotopstrykaczy otrzyma konta 'zatankowane kasą' do pełna. Główna nagroda to 1000 zł, kolejne dwie to odpowiednio za drugie miejsce - 600 zł i trzecie - 400 zł. Regulamin konkursu

Nie czekaj zatem i wykorzystaj swoją szansę. Nagrody czekają - sława gratis;)
  komentarze (19)  

sonda portalu ligowiec.net
Sport:
  tylko na stadionie/boisku jako zawodnik
  tylko na stadionie/boisku jako kibic
  czasem jako zawodnik czasem jako kibic
  tylko przed telewizorem
Zaloguj się aby zagłosować.
Nie masz jeszcze konta - załóż je tutaj

co ? gdzie ? kiedy ?
poprzedni wrzesień 2008 nastepny
Pon Wt Śr Czw Pt Sb Nd
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
szczególnie polecamy:
07-09Olimpia Szczecin - Medyk II Konin
07-09I Otwarty Turniej Siłaczy
07-09Turniej Piłki Ręcznej Mężczyzn
09-09PP: Bałtyk Koszalin - Gwardia Koszalin
12-09Pogoń '04 Szczecin - GKS Jachym Tychy 71
13-09PLFA: Husaria Szczecin - Miners Śląsk
13-09Pogoń Szczecin - Elana Toruń
13-09Flota Świnoujście - GKS Katowice
15-09Pekao Open 2008
16-09Pekao Open 2008
17-09Mityng Pedro's Cup
17-09Pogoń Szczecin - Zagłębie Sosnowiec
17-09Pekao Open 2008
18-09Pekao Open 2008
19-09Pekao Open 2008
19-09Międzynarodowy turniej siatkówki kobiet
20-09KP Chemik Police - GKS Tychy
20-09Pekao Open 2008
20-09Politechnika Koszalińska - Zgoda Ruda Śląska
20-09Pogoń Handball Szczecin - Nielba Wągrowiec
20-09Międzynarodowy turniej siatkówki kobiet
użytkownicy polecają:
17-09Pogoń Szczecin - Zagłębie Sosnowiec (osób: 18)
07-09Hutnik Szczecin - Pogoń Barlinek (osób: 15)
07-09Piast II Chociwel - Orzeł Pęzino (osób: 13)
07-09Ina Nadarzyn - Korona Raduń (osób: 11)
07-09Dąbrovia Stara Dąbrowa - Korona Stuchowo (osób: 11)
07-09Pogoń II Szczecin - Radowia Radowo Małe (osób: 10)
07-09Grot Gardno - Orzeł Grzędzice (osób: 10)
07-09Bizon Cerkwica - Iskra Golczewo (osób: 9)
07-09KP Chemik Police - Czarni Żagań (osób: 9)
09-09PP: Bałtyk Koszalin - Gwardia Koszalin (osób: 9)
dzisiejsze newsy
 
Scandic Bookmakers
top komentarze
newsy:
22 » Antypromocja futbolu
22 » Kuras zostaje...
19 » Sława Sławno z nowym tr »
12 » Iskra Golczewo ma noweg »
6 » Tabela rozgrywek junior »
6 » 4. kolejka IV ligi
4 » MN Sport Typer - pierws »
4 » Piast rozgromił Słowacz »
4 » Czwartoligowcy grają
4 » Rozlosowano pary I rund »
mecze:
97 » Dąb Dębno-Rega Trzebiat »
83 » Pogoń Szczecin-Jarota J »
66 » Wicher Brojce-Pomorzani »
61 » Sparta Gryfice-Sarmata  »
56 » Zorza Dobrzany-Myśla Da »
56 » Raków Częstochowa-Pogoń »
56 » Drawa Drawsko Pom.-Wybr »
53 » Rybak Trzebież-LZS Zryw »
53 » Pogoń Szczecin-Miedź Le »
53 » Piast Choszczno-Victori »
aktualnie na portalu
zalogowanych: 20
845emax aligator
Arkonia92 bananos
bialy diabel8
FerdekKiep... gas
Hansiu kibic2000
michalgrot Odra2
saturn siwek
spioch8212 szczepan16
takesh Tauri
tommy UHO
gości: 630


statystyki portalu
• drużyn: 1071
• imprez: 14972
• newsów: 14521
• użytkowników: 11936
• komentarzy: 191011
• zdjęć: 106677
• relacji: 4711

© 2006-2008 - by ligowiec team Darmowe statystyki